- -

DO YOU - JAY SEAN

godkväll!
har nyss ätit, jag var hungrig som en svältande häst som bor under en säng i danmark...
ja så hungrig var jag.

spenderade dagen med joanna, linnea, fritz och antun. chillerill.
imorrn ska jag bowla(!) med klassen , joanna tyckte ja skulle ta med bandage. bara för säkerhetens skull sådär.

en annan sak, jag skulle inte träffa joanna imorrn
ja ba ; jag kommer sakna deeej!!!!
hon; saga, du vet att vi har träffats varje dag i nästan en vecka ?
och vi ska träffas på onsdag, fredag och lördag?
ja; okej dåååå
haha.

det blir ju så ovant när man har gått i samma klass med någon i 3 år och sen inte träffar dom varje dag mer?

har ni sett paow&hugos video förresten ? hahahaha , nästam sämre klass än kissies låt.

herregud...
ciao//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg