- -

SWEET CHILD O' MINE - TAKEN BY TREES

SERRI bara så att ni vet,
jag hinner inte blogga. ingen kanske bryr sig men om det skulle vara en endaste liten person på den här blågröna planeten som bryr sig så kan jag säga såhär
jag slutar i princip 4 varje dag, och då ska jag träffa kompisar, dansa eller sånt.
så nej jag hinner inte blogga, och kul är det ju inte heller. så jag börjar väl kanskekanskekanske sen lite igen med lite updates då och då, men nej jag tycker att det är tråkigt som satan just nu...
ciao//S











DET HÄR ÄR SERIÖST BLAND DET ROLIGASTE JAG HAR LÄST

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Frågestund , fråga :)

2010-11-05 @ 16:35:43
URL: http://lovisasegerdahl.blogg.se/
Postat av: WIlma

KVINNA, BÖRJA BLOGGAAA!!!!! <3

2010-12-08 @ 21:39:00
Postat av: roya

frågestund på bloggen! fråga nunununu www.rroyas.blogg.se

2011-01-02 @ 23:57:29
URL: http://rroyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg