- -

TRUE COLOURS - ANE BRUN

shulululutingelin' den körde jag o joanna med i 5:an.
tyckte vi va moget.

ang. igår bella&tyra show.
kissie var ju som sagt gäst som alla vet.


jag fattar att det måste vara jobbigt för henne.
hon har en roll i bloggen och alla förväntar sig att hon ska vara så.
i början var hon ju riktigt bitchig, men när dom började prata om hennes konst och så så började hon blir lite lugnare men jag tycker ändå att hon måste förstå att alla stör sig på henne.
hon kan inte leva på att vara bitchig hela livet, det sa hon ju själv. men isf GÖR NÅGOT ÅT DET FFS!
det var vad jag tyckte om det, hehe. jag tyckte också hon blev mer bitchig senare i eftersnacket när hennes kompisar kom in ? hmm...

aja, jag mår iaf bättre nu. litegranna då.
bloggar väl senare.

ciao//Sagi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg