- -

MONDAY MORNING - MELANIE FLONA

tjaaaaaaa!
perfa dag.
gick tidigar efrån skolan, kanske inte jätteperfa anledning.
jag tog treprover på vårdcentralen,
halsprov,
blodprov,
och näsprov. jag hatade alla.
aja , sen åkte jag till lotus o klippte mig. det vart fräsch men det känns så kort -.-


så träffade jag linnea o felicia på stan och hjälpte dom köpa present till girlsennn.

efter en god macka på labaguette med joanna så,
satt jag i en biosalong full med nästan bara tjejer
med en påse godis
en bra kompis
min första goodie-bag, som låg på min stol
och en av världens bästa filmer.
jag ääääääääääääälskar sex and the city!!!!

det gjorde min dag! verkligen!
ciao//Sagi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg