- -

I AM NOT A WHORE - LMFAO

kände att jag lika gärna kunde göra ett inlägg direkt.
bara för att alla ska veta så är min lillasyster på dejttt. hahahaha, asgulligt :D

men jag måste lägga upp mitt schema här så jag kommer ihåg haha.

måndag; rep brunnsparken.
street; 16.45 - 16.55
show; higher 18.45 - 19.05, abc ingen tid? någon som vet ?
tisdag; inget rep.
onsdag; genrep brunnsparken kl. 18.00
bara street. samling en timma innan.
torsdag; show 18.30
bara street; samling en timma innan
fredag; show 18.30
bara street; samling en timma innan
lördag; show 14.00
street
show ; endast higher
lördag; 18.30
street
show; slavar, higher, abc

man får gärna komma och kolla :D
jag tror det kostar runt 100kr st:-

ciao//Sagi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg