- -

GETTIN OVER YOU - DAVID GUETTA +

spenderat dagen med mejisss
hon har fyllt och går nu runt och är värsta fjortis haha.

men det var iaf fedt chill för hon äe min mammi.

kände förut lite;
voy a ser igual de todo el mundo me quiere ser y estar equivocado o debo algo más de descano?
oh mierda.


vafan jag är bäst. ingen annan. så kan man ju också tänka...
och jag älskar fortfarande alla höstkollektioner även om jag längtar mer till sommarn.


varför tycker jag att alla kläder plötsligt blir snyggare när det är svennar som har på sig?
här hos moschino och proenza schouler.

ciao//sagi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg