- -

DET SNURRAR I MIN SKALLE - FAMILJEN

har egentligen inge speciellt att skriva.
jag har ätit några bullar (läs 4st)
bara för att det är så grymt gott.

aja, jag körde lite halvt på less is more idag...

lite solpuder, lite mascare, en jeansskjorta och leggins fixade.


nu har jag värsta magmuskler också,
igår skrattade jag så jag dog med min kära linnea i cam...
det är ju egentligen nästan som man är med personen. haha


aja , nu sitter jag o syster brevid varandra med varsin dator.
sagastyle...

CIAO//SAGI

Kommentarer
Postat av: Linneaaa ;D

HAHAH, FETT KUL :D ;DDDD

2010-03-31 @ 23:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg