- -

CLOSER TO THE EDGE - 30 SECONDS TO MARS

vissa säger att jag alltid har sett lika dan ut, äre verkligen sant?

jag och linnea, maskerad -05


jag på finlandsbåt (mejisss va md) , -07


oh gud fyfan, jag skäms ihjäl...
bjuder som fan! - juli 07


jag o syster, jul -08
ibland saknar jag mitt röda hår hehe.


hahaha, älskar bilden.
morfar äe tappad, lucas äe sur, alva äe lite halvfull(ser det ut som), marcus är ba chill,
mimmi &mormor äe glada, jag är lite borta haha. juli -09


oj, vart har mina läppar tagit vägen?
och va äre för vitt kladd runt ögonen? augusti -09

nä.

-97...

CIAO//SAGI



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg