- -

ANIMAL - MIIKE SNOW

okej , ett litet sprutinlägg nu.
idag skulle jag, jossan och linnea ta spruta.
jag tror wilma tog före oss också...

det är många som inte fattar hur vissa kan vara spruträdda.
jag är nog mer rädd för biverkningar tror jag.

efter stelkrampssprutan fick jag feber,
efter svininfluensan så spydde jag och hyperventilerade tills jag svimmade.
nu har jag lite feber bara...

det är väldigt läskigt faktiskt att vara med om sånt. det händer inte alla, men vissa.
och idag var jag jätterädd att jag skulle få som det blev med svin, så det var läskigt.
och det gjorde ont, för nu är jag sur på bente:(((((


så att alla vet, det här var ett väldiiiiigt nödvändigt inlägg.
CIAO//SAGI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg