- -

UP SAW LIZ - STROMAE

tja.
JAG HATAR ALLA JÄVLA ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH MONGOBUSSAR!!!!!!!!!
INGA FUCKING BUSSAR GÅR JU TILL KUMLA. OCH VF FUNKAR INTE SMSBILJETT?!?!?!?!?!?
aja , jag ska träffa amanda på fredag ist. MEN ARGARGARG JU!!!
sugit.

så då hade jag inget att göra, så ja stack till alice, joanna o fritz. (y'
hahaha, i tarzanparken träff vi ngra som ville att vi skulle åka md dom men d blev för tungt när vi satte oss hahahah:D

och jag har käka pizza. det är gottgottgott.
randomgrejer som är superbra att veta...

ciao//Sagi

Kommentarer
Postat av: AMANDA

FUCKING HELVETE BUSSAR ;(;(;(;(;(;(

INTE FLÄSH, men fredaaahhhhhhhh

;*

2010-06-17 @ 09:17:12
URL: http://amandahuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg