- -

SKAKA RUMPA - SEAN BANAN

jag har osocial men jag har haft fullt upp faktiskt
idag hade vi skolavslutning, och som blablablapratare så gick d iaf bra :D
NU HAR JAG SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVVVVVVVVVVV:d:d:d:d:d:d::d:d:d:d:d:d::d:d:d
FYFAN VAD BRA DET KÄNNS :d

om en halvtimma sticker jag till joanni och sover där.
supeer, ska hänga med henne, jossan och gisela idag.
IMORRN ÅKER GISELA TILL USA I 5VECKOR:(((((
KOMMER SAKNA MIN BÄBIS OCH FRU SÅÅÅÅÅ MKT.

gisela som blondie(y'
gg love u.

ciao//sagi

Kommentarer
Postat av: Gangstergisela

Älskar dej så jävla mkt bebee!!:dd(L)

2010-07-11 @ 22:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg