- -

KÄRLEK ÄR ETT BREV SKICKAT TUSEN GÅNGER - HÅKAN HELLSTRÖM

godmorgon folk!
solen skiner på som vanligt och jag har nyss vaknat.
kunde inte riktigt somna igår, det var lite jobbigt.
och sen inatt drömde jag en mardröm
det var så himla läskigt.
det började med att jag skulle lära mig något danssteg, någon piruette och nåt typ.
det var någon liten flicka som kunde det och då skulle jag också göra det.
osen så på kvällen skulle hon visa mig en teckning som hon hade målat.
på teckningen var det världens läskigaste ögon,
o så titta hon på mig, men ett tag så blev hon en annan. verkligen jätteläskig.
och jag skrek. så jag väckte mig själv.

drömmar kan vara :
kakor
det vi vill göra i framtiden, eller liknande
vårat liv som pågår på natten

eller som i alice i underlandet, kan våra drömmar kanske vara minnen.





sucess is not the key to happiness.
happiness is the key to sucess.
if you're loving what you're doing, then you will be sucessful.
- Buddha.

ciao//Sagi

Kommentarer
Postat av: mejiis

HAHAHAH, älskar han whO ArE YOu?

2010-06-23 @ 11:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg