- -

HAPPY TOGETHER - SIMPLE PLAN

tjaaaa
nu har jag kommit hem från paddlingen.
det har vart riktigt mysigt, men jag kan säga att jag aldrig mer kommer paddla igen.

fast nu känner jag mig som en fisk. jag trivs väldigt bra i vatten.
när vi kom dit så bada vi
efter vi hade tagit upp tälten så badade vi ,
oja så fortsatte det. vi bada lite när vi satt i kanoten också.


sen låg ja o dega i en trång hög med min fru gisela, min broder johan, min engelbrektare philippe o min joanna.

bara att inatt vakna jag 5ggr. 4ggr för att jag drömde mardröm. en gång för att kvackarna kom.
då fick gisela trösta mig när jag låg o grät o var rädd.

men nu håller jag på att gråta för här finns det ingen mat.
ciao//Sagi

jag är back on track

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg