- -

TICK TICK BOOM - THE HIVES

sitter i ett hus i kalmar med utsikt över nånting alla tycker är fantatiskt.
lyckades tappa det mobila bredbandet på en parkeringsplats i kalmar. bara sådär, kändes inte bra.
så nu sitter jag uppkopplad och fick hets på min lillasyster förut för att ja tyckte att hon satt längre.. hmm.
en liten kvinna i det här huset haha, säger också att hon har en kompis som har jobb på chloé. det tycker jag är F A N T A S T I S K T. ÅHHHHH.

jaja, blir väl lite bilder sådär sen. vädret suger och jag längtar efter vänner
det blir en
ciao//Sagi

ps. badrummet här är nästan större än mitt rum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg