- -

SEX NOLL TVÅ - KSMB

jag är hemma och jag saknar redan meja lite smått sådär. även fast min korviss har suttit klistrad på mig i en vecka. typ.
västkusten var iaf jättebra. gbg med!
super på liseberg med meja, love, anna och alvis. men varje år gör jag det som jag inte ska. jag övertalas att jag åka med i höjdskräcken där jag varje gång längst uppe får panik och börjar gråta haha. när jag kom ner så alla ba; men guuuud... pinsamt men jaja.

idag var vi på stan, men familjen olssons tåg gick redan vid två så vi hann inte gå så mkt med dom.
jag köpte inte så mke för jag ska spara pengar,
men en stoor tröj/klänning från monki
3par trosor och ett par shorts från topshop.

kan visa bild senare. eller ja, bilder kommer sen.

ciao//Sagi



PS, MIN JÄVLA FUCKADE KUKMOBIL ÄR SÅÅÅÅÅ BLÄ FÖR MAN MÅSTE JU LÅSAAAA DENNNNNN NÄR DEN LIGGER I BHN OCH DET ÄR TOUCH O JA KAN INTE MIN HELVETES PUK-KOD! SÅ NU VET NI VRF JAG INTE KAN SVARA ELLER NÅTT :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg