- -

TELEPHONE - LADYGAGA,BEYONCE

gomorronnn!
har precis klivit upp, för mys.
igår låg ja o titta på skräckfilm med mammie men sen pallade hon inte, (hon vart för rädd dårå)
så jag gick o la mig vid typ redan 12! usch o fy, haha. men jah vågade ju inte titta på film sj, haha
det är nog det tidigaste jag har gått o lagt mig varje dag på lovet (:
jaja...

jag köpte inte så mke i sthlm men jah ska spara lite moneyy ,
men jag köpte iaf:

min nya älsklingskofta
h&m



haha , lite kul tröja.
monki.


mormorskoftan!
också från monki.
+massacola...


och mina nya affischer jag fick av linnea :

pimpade min vägg lite (;
med 16nyafinfinaaffischer.


dåliga webbcambilder ---
xoxo//sagah ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg