- -

STHLM.

sitter i en lägnhet i kärrtorp nu med mamma o hennes kompisar, hmm.
dom sitter o snackar om deras vänner , hmm.
och dom tycker att dom är jätteroliga fast det är dom inte, hmm...
vuxna är lite konstiga...

än så länge har jag iaf bara handlat en kofta från monki, visar när jag kommer hem.
jag deppade ihop lite igår när jag hade hittat världens finaste på h&m som inte fanns kvar.
jag har inte heller hittat en svartspetstopp -.-
jag får fortsätta leta på söder imorrn , jag har ju cash kvar ;)

jaja , nu ska jag gå o vara lite social med mammas kompisar haha.
xoxo//sagah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg