- -

NEVERENDING STORY-COOKIESWEETHEART

gokväll, haha.

man kan ju inte precis säga kanske att dagen var super, eller.
assu för jag o linnea vaknade h12 och var supertrötta hela dagen -.-

gud det kändes som jag skulle dö, bara jag reste mig upp.
imorrn äre skola. finns inte ord för hur mycket jag inte vill gå dit...
fuck the fucking skit jävla skola.
känns inte bättre

annars har veckan vart bra(y'
men jag har inte haft på mig några roliga outfits att visa upp :/
men det ska de bli bättring på!

när jag börjar skolan ska jag;

bli bättre på att lyssna
försöka äta skolamaten (något jag inte kommer lyckas med)
försöka se saker positivt...
vara bara mig själv.
gud vad poetisk jag är(a'



and i'm caught in a bad romance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg