- -

JUST A TOUCH - ESTELLE.

läste att paow o dessie var i örebrue. men vart fan ligger storgatan? ;o
hahahha. jaja.

det bevisar mitt dåliga lokalsinne. , som idag när jag skulle cykla till behrnarena (som ligger 500m ifrån min mamma)
jag sa till min lärare att jag hittade oh åkte till mamma , sen skulle jag åka till behrn.
  • jag hittar inte vägen
  • jag ramlar med cykeln på tågrälsen , jätterädd att tåget ska komma
  • jag hittar inte ingången
  • massa snygga killar kommer, oja står där som värsta idioten
  • jag hittar ingången men kan inte öppna dörren
  • i 30min står jag utanför o väntar på min klass
  • jag klämmer handen i dörren...
smartttt.


jag har löst mitt hårproblem.
jag färgar det blondare, om jag inte blir nöjd färgar jag det brunt ;]]]

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg