- -

EVERYONE NOSE - NERD.

ojojoj, här har man haft besökare o jag har inte skrivit ett dugg haha.
förlåt , men jag har haft så mycket att göra dom här dagarna ;
jag har hunnit handla massa kläder
jag har hunnit sova hos gisela med joanna o haft det vilt.
jag har hunnit haft meja sovande hos mig och hon är bäst.
jag har hunnit vara på stan varje dag.
jag har hunnit FIRA NYÅR!
haha , vad kul det var igår, alla vuxna var aspackade så vi stack ut o festa lite för oss sj haha :)

hur har erat -09 vart? mitt var både bra o dåligt , men mest bra tack vare mina fina vänner.
kommer lägga upp lite 09stuffs later, men jah vet inte om jag hinner nu ,
sitter ju som värdens nörd o tittar på harry potter, bästa.

jaja,
xoxo//sagah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg