- -

09-

januari - bra.

februari - började lite smått fjortisperioden.

mars - helt okej

april - bra hemsedal ägde ju , men ändå skit.

maj - träffade nytt folk och bra, men ändå inte

juni - min födelsedag ägde osånt, helt okej månad med småproblem.

juli -kul månad, men med stora problem.

augusti - började bli bättre . bästa månaden på länge.

september - nu var det bra igen. nästan allt :D

oktober - grancanaria var bäst , hela månaden var bra.

november - helt okej-

december - grymmm :D
-09-
2010 ska bli bättre det ska jag se till.

bara för att jag är världen copycat så snodde jag listan från apieceofsisters.

ÅRETS:
FILM : NEW MOON, LÄTT.

PARTYLÅT :ALLA LÅTAR SOM SPELADES PÅ TALANGEN DYRKADE JAG ETT TAG.

SKÅDESPELARE: BRAD PITT , INGLOURIOS BASTERDS, GRYM!

ARTIST: LADY GAGA , DET HAR JU LIXOM VART HENNES ÅR.

RESA: GRANCANARIA OKTOBER, HEMSEDAL APRIL.

MODETREND: NITAR , SPETSAR OCH SKINN.

CAFÉ: VÅRT ÄLSKADE LA'BAGUETTE.

DAG : MIN FÖDELSEDAG 19JUNI(MIDSOMMARAFTON)

KILLE: ROBERTTTTTT! <3

INSPIRATIONSKÄLLA: MINA UNDERBARA FRIENDS, OCH BLOGGAR, YTLIGT.

HÄNDELSE: MICHAEL JACKSON DÖD.
XOXO//SAGAH:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg