- -

MAKE HER SAY - KID CUDI.

jag är lite friskare, men det är knappt.

nu har jag bytt min personas.
paramore, because that's the thing.

tänkte berätta lite konstiga grejer om mig själv;
jag gillar bara bananer som är gröna, hårda och kalla.
jag skrattar ofta åt mina egna skämt.
när jag var liten trodde jag att jag var vampyr.
jag är allergisk mot; äpplen, påron, katter, gräs och hästar.
jag är rädd för; clowner, katter, hästar, och fåglar!
på nätterna när jag är ensam kan jag sitta vid datorn till 4. o inte göra ngeting.
jag är vegetarian.
jag och min syster har tsm 50nagellack.
jag har sjukt dåligt lokalsinne.
jag har vart kompis med meja o love hela mitt liv, som också är mina kompisar nu.

där har ni mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg