- -

HOT MESS - COBRA STARSHIP.

som ni ser, ser ni hur det gick för mig.
jag skulle försöka fixa en header, jag har gjort en finfin oh allt.
men det ända jag lyckades fixa var färgen på bloggen.
jag borde få en händig person som kan hjälpa mig...

jaja.
idag har jag ;
tittat på film; newyorkminute, the clique, och epic movie.
den andra är skitfilm.
oh så har jag sovit.
och jag har inte ätit, för det är inte gott. eller jo, jag har ätit 3godisbitar.
sjukfuckingsuger. '

imorrn måste jag filma och ta kort också på pappas ngnting,
jag ska seriöst va frisk. för då kanske man får fika. hihi.

~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg