- -

HIGHWAY MAN - HOFFMAESTRO

btw, amanda la upp ett asbra inlägg förut. något ja inte tänkt på på länge, dansuppvisningen!
hemsidan ligger ju nere , men det finns lite klipp på youtube


ganska många nr, inte hela dock. jag är endast med i ett av dom här tror jag?
men det va ju bara en dansuppvisning jag uppträdde med alla mina nr (4st)
men alice syns några gånger!

killgruppens nummer, lite av det iaf. så grymt bra.

michael jackson medley, bara thriller

seriöst min favorit!
ni kan ju söka på youtube efter fler klipp också, för det finns!

Kommentarer
Postat av: AMANDA

Vilken kille passar jag bäst med ? rösta på min blogg ! :)

2010-08-30 @ 21:17:27
URL: http://mestamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg