- -

DIN MAMMA - OSKAR LINNROS

var i sthlm idag bara över stan sådär. det jag fick md mig hem vaaaar:


en svart body, bikbok
ett neongröntlinne, weekday/MTWTFSS
2bhar, blå ginatricot rosa h&m
2leggins, bikbok
armband, jc
ringar(köpta igår faktiiiskt), bikbok
halsduk(på huvet som INTE ska sitta där), bikbok
så ska ja få ett par finfina drdenim jeans av mami.
men kände att det jag fick md mig hem va bra lite basplagg:D
nt hypermkegrejr dårå men bra ändå.



ena min arm är värsta blingad medans den andra är rent ghetto ?

jajaaaaaa
nu ska ja käka mina sista godisar o titta på solsidan. har ju en hel box hemma som ligger o väntar på att bli öppnad!
ciao//Sagi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg