- -

BALLAD FRÅN EN LOFTSÄNG - OSKAR LINNROS.

kikade in på wilmas blogg och hittade en lista och nu har jag inget att göra såååå :

FAVORITERNA

Glass: B&J cookieblablabla och brownie
Musik: olika varje dag men lyssna på min sputifajlistaaa
Färg:Rosadoo, det betyder rosa. duktig jag är...
Film: massor, men ja älskar timburton och quentin tarantinos movies
Språk: Danska , och amerikanskaa haha , fast inte lantisdialekt
Länder: spain/grancanaria? fast ja skulle vilja åka till usa
Städer: örebro, gbg, sthlm
Skolämne: räknas rast?
Mat: SUSHI!!!!!:DDD
Sport: DANS.
Såpa: såpa ? jag vet inte vad som räknas som såpor haha.
Tv Program: HANNAHMONTANAAAAAA,
bli inte sur meja hahahah
Efterrätt: bullkalaas!
Band: paramore förfan.
Idol: jadu, hmm.
Klädesplagg: mjukisshorts. så skönt haha.
Affär: topshop, monki, zara, bikbok, gina, carlings
Kex: singoallaaa
Chips: gillar bara spanska chips. inga andra.
Läsk: COLA IN MY HEART. <3
Drink: FANTA OCH ROSÉ! nä ja drev.
Bil: en rosa kanske ?
Egenskap hos annan människa: att man kan lita på den, att man har roligt, och att den får en att kunna va sig själv.
Modell: just nu så tror jag nog attmåste säga natalia vodianova eller svenska frida gustavsson,

jag tkr det känns lite som om dorothea barth jorgensen har blivit ett välkänt ansikte också:D

 

 

det var min finfina lista.

ciao//Sagi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg