- -

victoria secret's fashion show , o annan tv.

chacha, :)))
har nu suttit o tittat på victoria secret fashon show och top model12, jag har ju sett några avsnitt av den säsongen men inte alla, jag tror min favvo är allison , hihi, ja gillar hennes stoooora ögon , ;).
nu ska jag nog sätta mig och dricka upp resten av colan från igår, (beroende...)
men innan, mina 7 favvo victoria secret modeller:
min favvo , miranda kerr.
adriana lima
doutzen krous
marisa miller
heidi klum, såklart :)
carmen kass.
caroline winberg , anledning till att vara stolt svensk ;)
dom kom dock ej i ordning , förutom miranda kerr (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg