- -

random

holaaaa! ;)
spanska idah , så ja är så jävla grym hihi .
dansen idag var så grymt kul , typ äntligen en bra dans. slavar , yes i do like.
hade saknat alla efter sommaren också.
men iaf , nu på kvällen så skulle jag o tova ha typ en myskväll ,
men sen hon bara typ dissa mig o gick på krogen ( okey , det var för att hennes kompisar fick typ damp på henne , men iaf) , så jag fick sitta och titta på skräckfilmen rec , alldelles själv fan!
jag D O G. heheh.
men jag stängde inte av för det vågade jag inte...
men jaja, nu har man sett den .
dagens outfit :
sladden till mobilen är fortfarande borta så,
leggins
svart linne , ginatricot 99:-
rosa oversize tshirt , ginatricot , 99:-
-
dagens vill ha outfit:
asså ammmggg, värsta söta lilla outfiten , jättegulligt med dom röda skorna till också.
dagens bara mååååååste se!!! :
asså det tar ju åååår innan den nya satc2 filmen kommer , menmen det är bara att väntaa...
men nu måste jag äta upp resten av mitt godis, hihi ,
xoxo , ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg