- -

lalalala, rubrik?

jag har kommit på att inläggen inte händer sååå ofta.
men eftersom det här typ inte är en serrrrrri blogg , så whatever? :D
men idag :
i skolan var det väl okey, på rasten regnade det så mycke som ja aldrig tror ja har sett? haha .
så jag , jojjo , gisela, johan o philippe spela kort, haha . ingen kunde typ spela (;
efter skolan vart det jojjo , gisse o jossan en liten stund, sen skulle jojjo o gisse hem så ja o jossi åkte upp på stan o köpte biljett till skum! fyfan vad kul det kommer bli.
Skumpartyt 20
20 sept.
Villa Strömpis
21.00 - 01.00
fr högstadiet ,men whocares? (; haha .
DAGENS OUTFIT:
tappat bort min mobilsladd( igen)
så vit tröja med halvlånga ärmar  ,jc 149:-
jeans med olika "mönster" på benen , gina tricot 99 (!) , köpte på rean.
sjal , h&m 98:-


hittade en bild på mina jeans. fast man ser inge , men iaf.


nu ska jag titta på några avsnitt av satc ,
puss o kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg