- -

jag hittade ...

min sladd till mobilen , jag vet att jag är bra ;)
idag kommer farmor hit också , tror jag får lite pengar av henne , hihi.
dagens outfit ,:
väldigt bra bild , jomen tack jag vet!
+ att min ben ser väldigt , hmm , ja jag vet nt vad...
men tröja , ginatricot 149:-
jeansleggins , vila 350:-
halsduk , h&m tror jag ? , 99:-
sitter och bläddrar igenom hmkatalogen också , tror jag ska få pappie att beställa lite grejer till mig ;D
dagens frilla : mittbena o tofs.
dagens låt: kiss me thru tha phone - soulja boy tell'em.
dagens vill ha: godis o cola , såklart. måste nog sluta äta godis , för jag har blivit total beroende.
dagens inte missa : victoria secrets fashion show , 18.00 tv3.
xoxo, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg