- -

oså var man här igen lalalaaa ;)

jomen sho!
jag har ju nääästan lovat att skriva lite mer i bloggen.
nu tror jag ja börjar igen, inte varje dag kanske , men nästan, och 1-2 inlägg . som vanligt alltså.
kanske borde berätta lite om höstlovet ;
måndag :
sov hos amanda , var med henne o mathilda. (L)
titta the grudge , den är fööör scary! ;ooo hihi.
tisdag:
vakna i kumla ,
åkte hem o träffa johan,
sen träffa ja fritz.
<3
onsdag:
joanna o gisela kom till mig redan vid 11.20 o ja var ju inte fixad ;ddd.
vi skulle laga mat också , öhmm, ja kryddade iaf lite! :D
jah är inte världens duktigaste på att laga mat , menmen.
sen kom love o joel , vi typ titta thegrudge2 o låg i en stor hög i min säng, hehe.
åkte o träffa meja sen på stan,
sen hem,
filmmys med love,ludwig,joel&meja<3
natten med meja var gryyym , hihi.
inte bästa bildkvaliten , men vi var grymmmaaa nattugglor ;d
somna kl h6.
torsdag:
vaknade med meja ,
tittade lite på desperate housewives,
åkte o träffa kajsa babe!
det här har hänt än så länge på mitt höstlov :D



I KNOW U MISSED ME!
XOXO // SAGA :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg