- -

WANNABE - SPICE GIRLS

jag har inte bloggat på två dagar, sååå förlåt ;D
ang. min rubrik , jag kände väldigt mycket för att lyssna på låtarna som jag älska när jag var 6år?
yoooo , i'll tell you what i want, what i really really want , hihi.

sitter och tittar på ghostwisperer nu också , jag som är riktigt taggad på det.

jag har jag dansat , och jag kände hela dagen för att träna så det gick väldigt bra :)
fast jag åt ju lunch precis innan , så det gjorde ju lite också. hehe.

imorrn slaggar amanda hos mig iaf , det blir mys. jag får visa henne sörbyängen lr nge haha .

hinner inte med att skriva nge mer nu ,
men hörs imorrn ,

xoxo// sagah:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg