- -

SHE WOLF - SHAKIRA

redan tbx ,
nu tänkte jag lista bäst klädda 2009 , tog nomeneringarna från people, men nu bestämmer jag hörrni!
best redcarpet style :
emma watson! tkr alltid att hon ser jättesöt ut i sina kläder på "the red carpet"
best glamour style:
dita von teese! som alltid såklart;)
best maternity style :
håller faktiskt med people här , nicole richie är snygg även när hon är gravid...
best short dresses:
shit vad fin jag tyckte att selena gomez var i den här klänningen,
och alla andra som hon har haft haha.
best jeans :
sjukt snygga jeans på ashley tisdale!

best bikinis:
beachbabeeen sophie monk har haft massa snygga bikinis -09.
bets sparkle:
här måste jag faktiskt hålla med people igen ,
taylor swift har ju varit -09's discokula.
best streetchic:
nicky hilton , lätt! skitsnygg ju.

best use of color:
gossipgirls blake lively!
best boho style:
tyckte ändå det var ganska snällt av mig att ha med någon på listan som är över 40 :)
best dressed of the year:
lauren conrad, ofc. har hon gjort ngt fel (inom mode) i år? 
skulle inte tro det!
xoxo//sagah:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg