- -

RUSSIAN ROULETTE-RIHANNA

diggaaar verkligen rihannas nya låt.
vill snart höra resten av hennes album också :D
nge som jag inte diggar det är:
okejokej , visst äter jag mollipect o inte noskapin , MEN DET ÄR JU ÄNNU ÄCKLIGARE?!
fyfan , det här måste jag från och med dricka 2ggr om dan...
it sucks, jag ska alltid bli sjuk :/
uschuschhh.
och så här ser jag ut idag
DAGENS OUTFIT :
men asså shiiiett, mina ögon har blivit weird nu när ja är sjuk. hihi kul humor ja har ;d
men iaf, så vet jag att jag inte är den ändå som ser ut som ett osminkat monster när jag är sjuk,
så jag bjuder på bilden. fast jag var tvungen att fixatrixa lite (;
hörs väl snart, bye friska biatches.
xoxo// sagah. ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg