- -

ROCK AWAY-LAZEE

förlåt för ouppdatering igår, ...
iaf så igår så fick jag äntligen ta sprutan , jag hade vart ganska taggad på det, men när jag satte mig där i stolen så var jag nära på att svimma och sköterskan fick säga åt mig att andas. hehe , jag är lite känslig ;)
men det är så äckligt när man får ett stick i sig tkr jag. och det blev ju inte bättre av att det låg en avsvimmad kille på bår mitt framför ögonen på mig. haha.

idag har jag iaf vart lite duktig tkr jag och lärt mig pythagoras sats. -rätsidig triangel, 90grader dårå.
jag hade då gjort allt , o hade inget att göra så nu fattar jag att en kateter(som i en kvadrat)+kateter=?hyponusan, roten ur.
gud vad duktig jag är ;)

snart ska jag träffa mejisss,
hon hade sagt till sin lärare att hennes mormor fyllde 60 och hade cancer så hon var tvungen att gå tidigare,
men nejnej,
vi ska iaf baka pepparkakor, julbak09 lite tidigt men whatever
för gott!

xoxo//sagah;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg