- -

NEVER THINK - ROBERT PATTINSON

hejsan bloggaaa.
bara för att jag är så duktig.
jag skulle känna mig jättebra och laga muffins till pappa eftersom det var farsdag.
jag gjorde smeten och allt, och det såg jättegott ut.
men dom var ju också hårda som sten.
allt går fel när jag bakar , eller lagar mat.
men aja  , man är bra på olika saker. hehe.

en annan grej. det är kanske bara jag som gillar ghost wisperer o sånna program fortfarande
så jag hittade den här bilden på jennifer.
ja tkr att hon är finast i mörkt , bestäm sj.
min lillasyster tycker jag borde visa mer sånt här på min blogg...

nu ska jag se om det är nge på tv.
xoxo// sagah:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg