- -

MISERY BUSINESS - PARAMORE

ba för att ja är så wannabe amanda så skriver ja också paramores bästa låt som rubrik :)
o ja tycker inte att det är så kul att ta kort på mig själv när ja är sjuk men när jah blir frisk vill ja se ut som en blanding av det här , typ (aja isf till något lite mer spännande än skolan kanske) : 




jag älskar jessica lowndes kläder, så chicccc.

lauren conrad är ju min stilidol, men jag tyckte att Britt Bardots kläder också var fina , speciellt hennes gulliga frillaaa också ;D

jag brukar tycka att paris hilton inte har någon stil alls men här har hon faktiskt väldigtfinfina kläder,
syster nicky också :)

och ja skulle ju gärna vilja ha dom här skorna från jimmy choo till nyårsafton,

men eftersom ja nog inte har råd med så då tror ja det blir någon av dom här , från bianco


jag älskar dom båda , så jag måste ha någon av dom iaf.
och ja vet att det inte bara jag som har tänkt på kläder inför nyår, för det har joanna med , haha.
till det här vill jag ju också ha en glittrig tubtoppklänning eller en svart tight , var finns det ?
överallt snart hoppas jag!

snart kommer dagens önskeoutfit (ist för dagens outfit),


xoxo // sagah ;D

Kommentarer
Postat av: wilma(:

Saga, ska du börja med så stor klack i

snarttånåringåldern?(: <3

2009-11-04 @ 19:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg