- -

IM A SLAVE 4 U- BRITNEY SPEARS.

sho bloggaaaaaan ;)
jag vet att jag inte har bloggat, men jag har vart och myst såså mycket hemma hos mejiiissss ;d

men igår så på dansen så hade vi sanela som vikarie , för ina gjorde sin tenta.
jag säger ba O M G. hon måste ha trott att vi var skitduktiga eller nge ?
för om man säger så här , rondeshoun, preparera, piruett, upp på tå, chase, padeboré,
osv... shit my god asså! helt sjukt ,
visst vare lite kul, men sanela var lite läskig . hihi.
men sen på kvällen åkte jag till meja, hon var mys o fixa min farmville (;

en annan grej jag har tänkt på är att min mamma är lite söt ,
jag köper skor och kan vart nästan alla kläder osånt kommer ifrån
mamma köper kuddar och vet vart alla inredningsgrejer kommer ifrån.


men eftersom jag är frisk nu också så kommer snart dagens outfit :D
men nu ska jag sätta på mig nåt ;)

xoxo// sagah :D
mina inlägg börjar bli lite tråkiga , men det blir bättre (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg