- -

I GOT A FEELING - BLACK EYED PEAS.

men hej bloggen.
ja o jojjo gick hem till mig idag efter skolan, ballongkrig gillar vi! haha
o vi var ju sååå tvungna att sticka till tybble o köpa lite godis o cola :D.
hihi.
träffade love o philippe också men dom ville inte komma ner med phillippes hund ,
den var skitsöt iaf!
ja annars idag har jag mest gått runt o hostat o snytit mig.
ja tror att joanna smittade mig i onsdags o linnea förstärkde det i fredags hehe.
men det är ju najs , eller?
not.
dagens outift orkade ja verkligen inte ta kort på .
mitt hår var ju inte heller det finaste. men det var iaf :
den aprikosstickade tröjan ja köpte igår , strumpbyxor, och ett linne.
så mysigt o typ höstigt :D
men vi hörs snart ,
xoxo// sagah ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg