- -

I DON'T WANNA BE- GAVIN DEGRAW

hejhej bloggaaa.
dagen har väl hittills vart sådär. skulle hoppa över en vattenpöl på rasten, jag stukade foten -.-
sen på spanskan var jag så rädd att juana skulle prata med mig efteråt, pga i fredags.
men det hände inte.
sen stack alla som hade haft cykel med sig. så jag satt utanför navet i en halvtimma innan jag tvinga cajsa att komma och hämta mig, hon är snäll haha.

DAGENS OUTFIT:

DAGENS FACE/HÅR YES :

ny grej som jag bara visar ibland , ;)
iaf så gjorde jag 2tjocka flätor på varje sida av håret, man ser nog inte det på bilden , men
ala "Vanessa", bara för det hittade jag inte bilden nuda. blir en annan gång ;)
men har ni hört det här da?
http://www.youtube.com/watch?v=bQHxvLgKCW0
http://www.youtube.com/watch?v=-UB2In3F1dw
o så klart bette davis eyes med leighton , men den är ju omöjlig att hitta nu ...

nu har jag också blivit besatt av oth igen. det är grymt.
men jaja.

nu borde jag göra läxor -.-'

bara jag som har sjukt många läxor den här veckan ? usch.

xoxo//sagah ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg