- -

I CAUGHT MYSELF- PARAMORE.

idag har jag inte orkat. inte orkat med bloggen eller tjat.
allt om och om igen , det är sämst. så fucking sämst.
men tack babes.
ni är grymma <3

dagen började lite halvt,
sen fortsatte den o rullade på.
när jag gick hem till mig med joanna o gisela , så var min galna lillasyster o hennes failade kompisar där.
det slutade med att vi satt på balkongen, med pepparkakor, täcke o utelåsta...
hehe
sen var det utvecklingsamtal. det värsta hittils tror jag. eller förra var väl inte så kul kanske.
men det är iaf sämstsämstsämst.

men nu ska jag inte sitta o klaga över allt.
för nu ska jag titta lite på csi , hihi älskar't.

dagens want:

lugg! de är så fint ibland , på vissa passar det ju mer dårå , men jag blir ju ändå sugen.
lugghöst! paljettjackan är ju inte heller fel.

dagens style:

gud va jobbigt , lauren blir ju snyggare o snyggare för varje dag som går , ;')

nej , det blev ingen dagens outfit idag.
men iaf.


xoxo// sagah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg