- -

HURTFUL - ERIK HASSLE

shoshoooo : D
har då inte hörts av tidigare idag , men det är ju för att mitt internet har lagt av hos pappa o mammie kom o hämtade mig kl6 , typ.
så idag har jag suttit och tittat på tv princip hela dagen ... tråkigt som in i helvete om ja får säda det sj.

men en sak som gjorde mig glad idag är :
DET SNÖAR! gud jag fick ett sms förut av meja där hon skrev att det snöa,
ja sprang till fönstret och kolla, men det snöa inte. jag vart lite småsur, för att hon fick snö ;)
men kl h4 började det snöa på landet , som meja säger.

gud , ja får lite julstämning i kroppen. kanske dags att börja julhandla snart :D
måste fixa farsdagpresent också , tips på vad man kan köpa ?

jaja. det får fixa sig.
nu är ju ja sååå tråkig också , och har inget att skriva om.
det här önskar jag mig i julklapp iaf :D
:

finfin systemkamera :D

världens finaste dator

alla säsonger av satc.


massa pengaaaar
ja kan ju lycka till med att få både en systemkamer och en mac , men man kan ju önska.
annars äre väl :
lite kläder , presentkort oså
finfina spetstrosor från gina
och kanske lite smink, plattång o hårgrejs

men ja vill gärna ha något av det över :)
tror på pengar, boxen o nge av kameran eller datorn .

nu ska ja se på tvvvv o tagga inför grey's ,
xoxo// sagah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg