- -

HERE WE GO AGAIN-PARAMORE.

bah för att jag känner för att härmas idag så har jag börjat med värsta bloggggis.
1. jag får för mig att jag vill ha större läppar och gör som kissie, pumpar in nge skitfarligt o sen målar dom som det vore en treåring som hade gjort det;
2. jag tröttnar på ginatricot, jc,wesc, bikbok oh alla dom där affärerna o börjar handla på KAPPAHL.

3. jag tycker att julen handlar om att ge bort, inte få. så jag gör saker i slöjden och hoppas att alla ska bli såååå glada över mina hemmagjorda grejer.
4. börjar tycka att robert pattinson bara ser ut som en lodisss och tar ner alla affischer på honom.
5. 2010 blir skit.
xoxo//sagah:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg