- -

HAPPY - LEONA LEWIS

chacha bloggaaaa.
sjuk idag igen nura, det är fortfarande sämst.
sen äre ju dans också , få se hur jag gör med den ...
men ikv kanske det blir lite girlsnight för mig , om jag känner mig bättre dårå.
då blire mys med filmer,
tips till tjejkv;
faktiskt så tkr jag att bring it on filmerna är ganska bra
oth avsnitt är ju alltid lyckat
alla har ju kanske sett mean girls, men den är ju skitbra haha!
systrar i jeans,
legally blond
john tucker must die,
o för lite råååå humor epic movie, haha asg!
men sen måste man ju ha lite skräckfilmer också, men om man tittar i arkiven har jag ju redan tipsat om det;)
snart update igen , med saga bestämmer ;)
xoxo//sagah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg