- -

FLIGHTLESS BIRD-IRON&WINE

sjuka sjuka dag.
för det första är jag själv sjuk. feber och hosta. jag har knarkat strepsil och pappa måste komma med alvedon snart. har inte velat gå ur sängen heller har ont i kroppen och är trött. svininfluensa?
men en sak gjorde min dag,
emma , (bor i usa och är linneas bästa kompis)
hon träffade robert pattinson igår och skickade ett pm till mig förut :
Hej! jag ska hälsa från Robert till dig.
Jag sa att du var ett väldigt stort fan av honom. Han önskade att han kunde träffa dig någon gång!
Och så visade jag en bild på dig som Linnea hade skickat, han sa att han tyckte du var jättesöt! :D
Sen försökte han uttala ditt namn också men det gick inte så bra , haha :P
Tog en bild också men den kan jag skicka någon annan gång (:<3

OMG!!! TROR NI JAG ÄR GLAD ELLER , ROBERT PATTINSON SNYGGASTE MANNEN PÅ JORDEN VET VEM JAG ÄR (a'
OCH HAN TYCKTE JAG VAR SÖT , HIHIHIHIHIHIHI :DDD
TACK SÅ JÄTTEMYCKET EMMA! <3<3<3
GUUUUD VAD GLAD JAG ÄR NU!

nu ska jag fortsätta vara glad och sjuk hela dagen ,
hörs sen igen :D

xoxo//sagah ;D

ps. till amanda o mathilda , vafan uppdatera era bloggar!
http://amandahuss.blogg.se/
http://mathildaekbom.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag uppdaterar nu ! ;d <3

ahahhaaa :D

2009-11-03 @ 17:27:59
Postat av: Anonym

jag orkar inte. (a) <3

2009-11-03 @ 18:55:06
URL: http://mathildaekbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg