- -

FLASHING LIGHTS - KANYE WEST

hejsansvejsan bloggen.
idag är jag fortfarande hemma från skolan -.-
det suger enligt mig. så idag har jag :
vaknat,
tittat på grey's i några timmar ,
försökt äta lunch, det gör skitont att äta när man har ont i halsen. uschusch
tittat på grey's ,
suttit o läst bloggar tills jag nästan somnade.
just keep smiling...
---
måste nästan tvinga iväg mig till dansen sen också,
missade ju när jag var i gran canaria ,
och förra veckan var det min lärare som gjorde att jag inte kunde gå -.-
---
och om jag hade ca 9000kr så skulle jag vilja ha ngn av dom här som nyårsklänning:



fyfan , nu vill jag vara rik...
ist får jag nöja mig med ngn billig klänning från gina, suck.
aja, kan ju hitta saker där med.

nu tänker jag fixa mig lite o se om jag blir bättre,
sen går jag åker jag nog till dansen.

xoxo//sagah :D
btw, det snöar som in i helvete (((((:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg