- -

DOWN - JAY SEAN FEAT. LILWAYNE

dagen började med tandläkarn. jag var såååå säker på att jag skulle ha hål.
det kändes som om jag skulle komma och ha typ 7 hål , men känner inte alla så?
iaf så hade jag inga hål , inte äns början till hål ;) det är ju lite najs?
men jag hade lite problem med mitt överbett, omg. jag dör hellre än går runt och ser ut som uglybetty i ett halvår ;
visst är americaferrera jätte söt, men tandställning är nog inte riktigt min grej...
aja hoppas det rättar till sig ;)
nu har jag suttit och skrivit värsta tråkiga inlägget om tänder -.-
men en annan grej! jag bara gick runt här i lägenheten och snurrade , helt plötsligt hade jag gjort en trippelpirouette! sen skulle jag försöka igen , självklart gåre inte då. jag säger som ina; när man försöker går det inte, men när det inte är nödvändigt så kommer det bara , hihi.
http://www.youtube.com/watch?v=7nBc4AqBcvU
självklart var ju min inte lika snygg , men det var det iaf.
hihi.
xoxo//sagah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg