- -

DAGENS ÖNSKEOUTFIT.

jag har inte skrivit någon önskelista till jul än ,
men ja brukar göra önskeoutfits istället , nästan lika kul :D



enkla trista kläder som blir mycket roligare med accesoarer.
såhär vill jag se ut idag , eller ja kanske inte idag eftersom jag är sjuk men när jag blir frisk .
hmm , ja har grått linne lackleggins, skärp, guldnagellack, grå jacka, god parfym ,
behöver bara skaffa mig dom dära jäkligt snygga skorna och ett par sånna där handskar så är ja klar (;

eller såhär ?


här har ja ju då , jeanslegginsen, linne med plattanitar, mössan, halsduken, nagellacken, skärpet,
accesoarerna men en än gång så har jag inte skorna ,
jag har ju iofs ganska många skor (hehe) men skulle ju behöva ett par till , eller?
får snacka med pappa om det här. lätt att övertala (;


jaja , snart när ja blir frisk blire dagens outfit igen ,
jag tänker ändå att det inte är så kul att se pyjamasbyxor, gammalt linne och stor tjock hood?
nejnej.

en annan grej jag tänkte på var det här med vad det är för blogg jag har.
jag tror nog nästan jag har en modeblogg? , eller hmm , jag skriver om kläder,
outfits, skor... det borde det vara, men borde jag börja skriva om nge annat också kanske?
nä, nu har jag slut på inspiration. får fundera mer imorrn.

den sista saken för idag är min header , jag vet att den suger. men jag ska be någon fixa,
mathilda du hade ju en på dig sj förut, fixat sj ? :D

aja , glöm dina bekymmer imorrn kommer nya!
xoxo// sagah :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg