- -

ALL I WANT FOR XMAS IS YOU-MARIAHCAREY

igår dårååeee:
vaknade av amandas ; sagaaaaa.
visade amanda sörbyängen lite sådär.
åkte upp på stan o träffade meja o julia, julia hade handlat julklappar (:
åkte hem till mejas pappa sen o sov där.
mejas systrar är bäst, och jag är tsm med nina.
nu vet inte jag va jag ska göra för fritz är sjuk , men jag vet att jag åker till sthlm och julhandlar den 5dec, o då kommer amanda också vara där så då kanske man träffar på henne nånting (;
dagens outfit också :
inge kort påre, men
randigt linne, topshop
leggins, h&m
knästrumpor, monki
kofta, zara
mysmyyyys.
dagens want:

whitneys outfit. sjuuuukt söt.

hörs senare! 
xoxo// sagah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg