- -

puss o kyss o kram.

tjeeee! :D

Var nyss på bio med pappseeeen och såg "Drag me to hell" , sjukt bra - sjuktläskig o rolig.
Den var egentligen från 15 , men jag kom in - stolt, haha.
Åkte sen till Elviz och köpte räkrulle, (:




linnea är min supercoola↑ lilla darliiinngggg- (h'

Var med sötalillalinnea idag -
kollade the city maraton på mtv.
-"The most important relationship you have in your life, is the one you have with your self" Diane von Furstenberg
sen kom syster och hennes kompis hem och hade köpt 18 st fantor, jag och linnea fick dela - på en.
Så jag och linnea drack fanta, jag åt special k och hon åt chips och mös riktigt mycket.
försökte spela in en jätteläskig skräckfilm också , det gick väl sådär , hahah! :D aaaasggg.

imorrn blirdet söta julia - <3(h'


Kommentarer
Postat av: Linnea :)

:) Nästa helg också kanske ,, om det går . Du fyller ju år ! :D <33

2009-06-16 @ 23:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg